Selam kızlar Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim 😍
Şimdi benim eşim ankilozon spondilit ve kalp kapak hastalığı mevcut ikisi de ömür boyu ve kronik eşim de aşçı çalıştığı yerde çok yoğun ve çok yoruluyor ve ağrıları fazlalaştı malesef işten ayrılmak istiyor Bunun için de heyet raporu başvurusunda bulunduk Raporu yüzde 33(romotoloji raporu sistemde olmadığı için puan verilmemiş) şimdi işten ayrılmak isterse sağlık nedenlerinden dolayı Sizce tazminatını alabilir mi 🤔