Hemdem__ Ogulluana Konu 2 ay önce işten istifa etmek zorunda kaldım.Çevremdeki herkes mahkemeye ver tazminatını alırsın diyor.Bu konuyu soracaktım
serpoo Hemdem__ istifa dilekçenize ne yazdığınız önemli. + mahkemeye verirseniz örnek veriyorum mobing mi gerekçeniz ne ise bunu dosyalarla ispatlamanız gerekiyor.
Hemdem__ serpoo çocuğa bakacak kimse olmadığı için çıktım.Ailevi sebeplerden dolayı çıkmak zorundayım yazmıştım .Tek gerekçem çocuğa bakacak kimse yok başka yok malesef
dunnobeck Hemdem__ Avukat değilim ama mağduriyet olmadığı için bu sebepten tazminat alınacağını düşünmüyorum
2020-2023 Hemdem__ bu sebepten ötürü işveren tazminatınızı vermez işten ayrılmadan öncesinde işyerinizle anlaşabilseydiniz işverenin vücdanına kalmış bü durum bu o zaman verebilirdi.Bende işten ayrılmak zorunda kaldım bebeğime bakacak kimse olmadığımdan tabiki araya arabulucuları ekledim o şekilde tazminatımı aldım
MoonCrystal Hemdem__ kendiniz kendi sebeplerinizden istifa etmişsiniz tazminat vermezler doğal olarak
Hemdem__ dunnobeck Açıkçası bende öyle düşünüyorum ama çevremdeki herkes üstüme gelmeye başladı bu konuda.
kabeno Kendi isteğimle istifa ettim veya çocuk bakımı nedeniyle ayrılıyorum gibi net bir ifade varsa, kanuni acıdan haklı fesih sayılmaz. bu hak talebini çok zorlaştırır. Bir iş hukukcusundan destek almanızı tavsiye ederim.