esilamakan kontrol için cok sık göturuyorsunuzdur bugünlerde zaten doktorunuzada danışın…o dönemler peynir kesiği ve ve bnzer baska bisey yaşadığımzda doktor bize;peynir kesiği kusmada yararlı olan sütü alır bebek fazlasını kusar demişti..Kusması normal ama danışın bizde uzun sürmüştü ve rahatszlık verecek bi druma gelmişti fazla besledigim icn reflü olmuştu biraz tedavi gerektirdi bzde bu durum 6.7 ayda azalıp geçti.ama tabiki normal kusmasına sizdede budur diyemem sarılık wqr zaten sk sk emzirin ve kucuk bebekte normal kusma sadece dikkat edin uuirken vs riskli durum kusmak cunku.ve sarılık degerini düşene kadar 1 güne 1 ölçtürün uzun sure beklemeyin göturmek için çok çabuk yukseliyor cunkü.