Themom_ Özür yazısı, indirim kodu ve 5 tane bionatural ıslak mendil ve 10 tanede yeni çıkarttıkları ıslak mendilden yollamışlar 🥰
Sizden-biri Themom_ bende şikayette bulundum bana da bugün kargolama yapmışlar bakalım hataları asala telefi olmaz ama zaten direk değiştim
71gulsah71 Themom_ merhaba bizim islak mendiller de hep küflü ne yapmam gerekiyor nereye sikayet edebilirim resim bile atarim neresiyse cok kotu kenarlari hep küf
Themom_ Sizden-biri Tabi ki asla telafi değil ama kabullenip bu sekilde dönüs yapmaları incelik bence zaten ben bir tek elleri için kullanıyorum yemek yedikten sonra
Themom_ 71gulsah71 Merhaba, ben x’te tweet attım 5 dk içerisinde dönüş yaptılar elimdekileri onlara kargoladım 10 gün içinde bu sekilde geri dönüş sağladılar.
Sizden-biri Themom_ orası tabi öyle güzel bi davranış Sonuçta büyük bir marka müşteri kaybetmek istemezler
livanurvealpinannesi61 Themom_ ben de riske atmadım Yeni çıkandan aldım umarım yeni seride sorun yoktur