arasbek 2 bebeğim de asla biberon emzik tutmadı eminim çok zorlayıcı bir süreçtir. Ben ihtiyaç da duymadım biberona ama kilosunu dert etmeyin inanın zamanla toparlıyorlar. Siz kilo olarak değil de doyması için yedirin alıştıkça hepsi yerine oturur. Mama veriyorsanız onu da şırınga ile deneyebilirsiniz ya da suluk tarzı bişeyle belki o şekilde kabul eder.