Kızım 6 aylık 5 ayda tadımları yaptık yuklenmedım hiç, artık kahvaltı verebılırmıyım. Mesele bugün yumurta tadımı vardı yanına bıraz peynir bıraz salatalık rendeledım 1 er çay kasıgı yedı o sekılde devam etsem ağır olurmu? bıde akşam bı meyve püresi yapsam çok mu gelır zaten doyumluk degıl de maksat tatsın oynasın sabah da döktü saçtı alıştırmak ıstıyorum. Irmik hiç denemedım meyve püresi tarıfınde hep irmik var bebek irmiği alerjı yapar mı bugün yumurtanın 2. Gunundeyız anlamam dıye korkuyorum yanı bıraz zor oluyor yalıyor edıyor oynuyor ama blw yöntemi ılerlemek ıstıyorum