ervosum Kızlar ayın 12 sinde kızım tam 15 aylık oldu. Boyu 78 cm olmuş kilosu 9800. Doktor çok değil ama biraz minyon dedi. Tecrübeli anneler, sizce çok mu geride gelisimimiz? Ne yapmalıyım? Beslenmesinde tahin, pekmez, kırmızı et yumurta veriyorum hep
semos1804 ervosum merhaba 15 aylığız tam 9 kiloyuz ben artık saldım gitti sürekli takıyordum kafama çok zayıf diye ama sağlık hepsinden değerli her anne en iyisini yapmaya çalışır bebeği için kayınvalidem der hep bana ben çok zayıf ne olur bilmem böyle deyince kızım o büyüyünce seni beni utandırır boşver sen yedir içir sadece der o yüzden boşverin güzel anne🥰
3erkekannesi__ ervosum ilk aylar kilo alımı hızlı sonra yavaşlıyor çünkü hareketlenmeye başlıyorlar eşlenmesi iyi doktorunuz da bi sakınca görmüyorsa eğer normaldir
Yaman_sude07 ervosum benimde tam 13 de 15 aylık oldu 10 kilo ister istemez takılıyor kilosu az mı diye ama sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil diyorum hep
One-life ervosum 22 aylık oğlum 9.5 kilo 80 cm boydu iki ay kadar önce özel mama başladı doktor bi süre içirmedik yeni yeni içmeye başladı 10 kilo olmuş ilk çocuğum olsaydı çok kafaya takardım kızımı da bu şekilde mamalarla protein karbonhidratlarla büyüttük hep zayıftı şimdi 16 yaşında 60 kilo. İleride toparlar canınızı sıkmayın. Sağlıklı şeyler yedirmeye dikkat edin sadece. Tabi doktor kontrollerinide aksatmayın