Poncik77 her bebegin bünyesi farklıdır gaz için deneyerk bulmanız gerekir ama 10 aylık olmuşsunuz zaten yenidoğan daki gbi gaz probleminiz yoktur. Bebelac ve aptamil şeker oranı diğer mamalara göre yüksek. Hipp combiotic den cok memnundum ama sonrasında bebegm yarı katı kaka yapınca sırasıyla tüm mamaları denedim . Sizde eğer gaz için yine risk almamak istiyosanz aptamil comformil sma comfort bebelac gold bunları tavsiye ederim