balam12 Bebeği isilik olan var mı nasıl bir çözüm buluyorsunuz nasıl geçiyor yardımcı olur musunuz havalar çok sıcak isilik kaçınılmaz oluyor
aysem1205 balam12 çok bi çözüm yolu yok maalesef serin tutmaya çalışıp gün aşırı ılık su ile yıkamak gerekşyor
denizalismom balam12 geçen sene 3 aylıkken olmuştu. Günde iki kez yıkadım ve pamuklu zıbın giydirdim. Sık sık da değiştirdim üstünü . Temiz içerikli gül suyu bulursanız onu da sürebilirsiniz.
Feyzosumunannesi balam12 Benim kızım bir kez isilik olmuştu sık sık banyo yaptırın ve gül suyu sürün demişti doktorumuz. Faydasını görmüştük.