Oğlum Eylül de 3 yaşına girecek 8 aylık olduğundan beri sürekli kum döküyor. Vücut kendisi üretiyor dedi doktorumuz. Bugün kontrolü vardı ultrason çekildi yine böbrekler de kum var ve genişleme var dedi başına gelen var mı nasıl bir çözüm bulacağız bu kum işine artık şaştım çocuk sabahlara kadar uyumuyor böbreklerini gösteriyor ağrıyor diye pipisini tutuyor acıyor diyor. Genişleme neden onu saten hiç çözemedim. Şaştım kaldım 😭