Kizlar bende makat çatlagi var denildi genek cerraha gittim bakti oraya malat çatlağı var okdan kanıyor dedi krem yazdi o iyi geldi.. Neyse sorun şuki ben dışkımda mukus fark ettim 3 haftadir bu normal mi diye doktora gittim oda enfeksiyon olabilir dedi kan aldi. Birde dışkı testi vermemi söyledi yani gaita testi.. Ama şuan Adet olduğum için bir haftaya sonraya erteledi. Ama şöyleki benim dışkı yaparken zaten hafif kanamam oluyor makat çatlağı dan ama testte kan dışkıda karışırsa yanlış sonuc çıkar.. Of napsam bilemedim ya hic dışkı testi veren vamri aranizda ya sonuc ne cikti nolur yazin cok panik bir insanim notmalde kafaya taka taka maf ettim kendimi ben