theseymik 2 ay olmak üzere bugüne kadar hiç ağrım olmamıştı ama bu sabah bir ağrı girdi öne/ yere eğilirken, oturduğum yerden kalkarken çok zorlanıyorum yaşayan var mı? Nasıl geçer acaba ağrı kesici krem ve hap çok az hafifletti sadece
denizalismom theseymik ben normal doğum yaptım bende de oldu dr a gittim fıtık çıktı . Yataktan çıkarken doğrulamıyordum kitlenip kalıyordum
theseymik denizalismom evet, ben de kitlenip kalıyorum. Çok zor bir gün oldu. Ağrı ayağıma falan vurmadı yine de fıtık olabilir mi acaba