onemore Büyük bir bebek için diyorum 22 aylık, bazen gece uyandığında tekrar sallamak çok zor geliyor hatta uyumuyor bile, ben de yanıma yatırıyorum bu şekilde alışacak sanırım
bakkalemzigi onemore bence alıştırmayın ilerde siz uğraşırsınız oda ayırma vakti bile gelmişken sizle yatması bana kalırsa hiç doğru gelmiyor . Gece neden uyanıyor ona bakın uyumadan önce tam doyuyor mu ? Odanın sıcaklığı vs hadi her şey tamam yine kalkıyor başında bekleyin ben burdayım deyip geri uyumasını bekleyin su teklif edin tabi her çocuk farklı bizim düzenimiz böyle
balyanakannesi_ onemore benim bebeğim 7.5 aylık odasında uyuyor ama uyuyana kadar yanında yatıyorum gece uyandığında da yanıma almıyorum yanına yatıyorum odasına alışması için sanki böylesi daha iyi bize ihtiyacı olduğunda yanında olacağımızı bilmeleri yeterli oluyor
onemore bakkalemzigi hala çok sık uyanıyor, gece beslenmesi yok ama karnı tok sonuçta uyumadan doyuyor. Herhangi bi sorunu da yok ama doğduğundan beri gece çok uyanıyor ben de yoruldum
onemore balyanakannesi_ ben henüz oda ayırmayı düşünmüyoeum seneye düşünüyorum çok sık uyanıyor, sizin güzel düzeniniz varmış şimdiden