Birhaziranhikayesi 10 aylıkken ayırdık. Bazen odasında uyur, bazen bizim yatakta yatar yatağına alırız, bazen salonda yerde ya da minderinde uyur yatağına alırız, bazen oto koltukta uyur yatağına alırız Ama hep yatağına alırız yani. Oğlum uykuya geçişte zor bir çocuk o yüzden sıkıntı yapmıyoruz biz yeterki uyusun. 15.ayda kendi emmeyi bıraktı. Şuan 23 aylık ve gerçekten uyku kalitesi aşırı arttı diyebilirim. Yok alarm, yok yatak hışırtısı, yok horlama derdi falan oda ayırınca bitti. Kesinlikle öneririm odasını ayırmayı.