aselaleynaa annem bundan 5 sene önce bu ameliyatı oldu. İlk gün yoğun bakımda tuttular bu rutin oluyor zaten ertesi gün normal odaya almışlardı. Yanlış hatırlamıyorsam 3 gün kaldı hastanede eve çıkarttık sonra. Sorun olduğu için değil büyük bir ameliyat sonrası önlem gibi düşünün bunu çok geçmiş olsun