Poncikkkk Kızlar özelde yapılan sezeryanda dikişler kendinden eriyende devlet hastanelerinde dikişler kendiliğinden eriyen mi yoksa o dikişleri aldırmak mı gerekiyor
Petek35 Poncikkkk ben özelde yaptım hiç dikiş yoktu eltimde devlette yapti te bir dikiş var mış onu kesiyorlar ipi çekiyorlar