Merhaba hanımlar kızım 21 aylık ve mama baba gel aç ve bazı kelimeleri gün ıcınde sık söylüyor ama onun dışında çok arada başka kelıme söylüyor mesela bır kere kedı araba vs dedıyse bır daha uzun süre söylemiyor. Bır sey ıstedığınde benı elımden tutup götürüyor ben soruyorum konuşuyorum ama bılmıyorun bır sıkıntı var mıdır emın olamadım korkuyorum. Net bir cümle yada konuşma yok hareketlerinde yada anlamada sorun yok bır sey soyleyınce gösteriyor.. Ama cevrem kafamı karıstırdı konuşma terapisi vs vs bir sorun mu var her gün bır sey söylüyolar