gizemalkan Merhabalar bugün 9 ay kontrolü vardı tahlil yapıldı sonucu doktora göstermedik daha şeker yüksek çıktı referans aralığı 50-80 değer 97 yazıyo normal mi çok mu yüksek panik yaptım biraz
gizemalkan Glgkts e nabızda farklı görünüyor muş sonuçlar kayabiliyo bazen ben doğrusunu görüyorum burdan bu sıkıntı yok dedi