Kızlar bebekler uyuyorken mama yapıyorum uyanmaya yakın yada uyanınca ısıtıp veriyorum hemen
Bazen de dibinde kalan iki mamayı birleştiriyorum bebekler ikiz. Anlık öyle gelişebiliyor yetişmek adına tek bakıyorum
Hep öyle yapmıyorum
Sizce böyle devam edeyim mi zararı olur mu