Eğer sütünüzde bi enzim yüksek olursa donduruldığunda sütte kötü tat oluşuyo ve çözüldğünde bebekler içmiyo. Bunun önüne geçmek için buzluğa atmadan önce sütü cezvede cız sesi duyana kadar ısıtmak ve soğutmak sonra buzluğa atabilirsiniz. Benim kızım sütümü içmemişti. Emzirme danışmanı nedenini böyle açıkladı. Tabi sütlerim çöp oldu 🙄