Layddiana Kızlar bebişlerden kalan zamanda ne yapıyorsunuz? Ben bir işte, konuda uğraşı kazanmak istiyorum ya. Mesela canım yazı yazmak istiyor, oğlum için anı defteri tutmaya başladım. Başka neler yapıyorsunuz fikir alışverişi yapalım ? 🫶🏻
uykusuzanne__ Layddiana zamanım olursa eğer Fransızca öğreniyorum biraz kitap okuyorum ve çocuklarıma anı defteri tutuyorum her yaptıklarını yazıyorum hatıra kalsın diye ilerde🥰
Pirasalipuding Layddiana bebişlerden önce etamin kasnak pano yapıyordum çokta ilerlemiştim biraz büyüsünler devam etmek istiyorum
Pamukhanim_ Layddiana kızımdan önce kitap okur bulmaca falan çözerdim çalışırken ekonomi dergileri okumaya bayılırdım finans müdürüydüm şimdi de bahçeye meyve sebze diktik eşimle onlarla uğraşıyorum insan çalışmayınca bişeyle meşgul olmayınca çok zormuş
Layddiana uykusuzanne__ Bende evlenmeden önce ingilizceye çalışıyordum. Şu an iyi olmasa da az çok anlayabiliyorum devam ettirip konuşma seviyesine gelmek isterdim hala içimde ukte. 🥺
uykusuzanne__ Layddiana yapabilirsiniz aslında ben fransada yaşadığım için biraz mecbur öğrenmek zorundayım 😊
Kitsu Pirasalipuding bende yapıyordum hatta örgü çok sevip yapıyordum battaniye halı vs ama uzun bir süre yapamayacağım sanırım 🥹
CheriBlossom Layddiana bebişten önce etamin kasnak başlamıştım canım sıkıldıkça birazcık haroşa örerdim onlar kaldı hep tabi evlendikten sonra gitarımı kardeşim istemişti ona verdim şimdi geri getirdim arada bir kızıma çalıyorum o da çok eğleniyor ama ilerletemiyorum olduğum yerde sayıyorum😅🌸
Merveeofs Layddiana hiçbir şey yapmıyorum malesef vakit nasıl geçiyor anlamıyorum bile bana vakit pek kalmihor 🥹
krcqzm Ben neden hiç birşeye vakit bulamıyorum acabaa :) evden çocuktan duş almaya bile vaktim olmuyor benimm
Layddiana krcqzm bende bulamıyorum ki uykumdan ev temizliğinden vazgeçerek yapmak istiyorum:) bebiş uyuyunca pilim bitiyor evet ama kendime bir şeyler yapmayı seviyorum mesela bulaşık mutfakta duruyor ama gidip makyaj yapıyorum biraz iyi hissediyorum sonra işlerime geçiyorum. Sürekli robot gibi çocuktan temizliğe temizlikten yemeğe geçmeye mentalim el vermez
Batimoms alexab ben de piyano aldım öğrenmeye çalışıyorum aslında 3-4 parçada öğrendim ama zahmetli bir uğraş