bussenz Selam kızlar bel fıtığı var kızım 5 aylık işe başlamam gerekiyor bel ağrısından dolayı doktora gideceğim ama rapor yazabilmesi lazım. Önereceğiniz biri var mı?
bussenz bussenz bir ortopediye gittim MR çekindim tek başıma bebeğimle 3 saat rezillik çektim 10 gün yazdı şaka gibi belim koptu bebeği susturucam diye hastanede