Kızlar merak ettiğim bir konu var gerçekten çorapsız gezmek bebeğe gaz yapar mı. Haziran ayındayız diye çorap giymiyorum ama kaynanam çıplak ayakla gezdiğim için bebekte gaz oluyor Muş ben kullandığım antibiyotiğe bağlıyorum bu şuanki gazını 3 gündür giyiyorum çorabımı değişen bişey olmadı yani