Merhabalar güzel annelerim size birşey sormak istiyorum benim kızım 17ay 12 günlük geçen gün parka gitmiştik orada ondan birkaç ay küçük bir bebegi sevdi yüzüne eline dokundu bebek ona dokununca kıyamet koptu öyle ağladı ki anlatamam dünde kapının önündeydik yine kendi yaşıtı bir kız geldi yanımıza kız gülerek ona sarılmak istedi benim kızım yine ağladı istemedi bebeği git dedi kendinden büyüklere böyle değil ama seviyor onların dokunmasına izin veriyor anlamadım bu durumu sizlerde de böyle şeyler oluyor mu deneyimli anneler yazabilir mi