Kizlar 4.günümüz.Gece gunduz komple cikardim bezi.
Kakasini ve çişini yapıyor tuvalete sadece 2 kere kaçırdı çünkü ben sürekli götürdüm.Cisim ya da kakam geldi demedi henuz ama tabi ben firsat vermedim sanki buna.
Biraz once bir uzmanin yazisini okudum surekli sormayin surekli tuvalete goturmeyin diye
E peki 4.gunumuz de ben artik sormayi ya da goturmeyi birakmam mi lazim kafam karisti acikcasi🥹