Kızlar selam, kızım 2 Ay 10 günlük. Göz muayenesi için ne zaman doktora gitmem lazım ve normal çocuk doktoru mu bakıyor yoksa göz bölümüne mi randevu almam lazım? Bir de ben özel hastanede doğum yaptım. Orada işitme testini yaptılar fakat özeldeki test devlette geçerli olmuyormuş tekrar yaptırmam gerekiyormuş. Hangi bölümlere gitmem gerekiyor bilmiyorum yaptıranlar yazabilir mi acaba?