Selam kızlar oğluşum 22 aylık. Sürekli parka indiriyorum sitemizin çocukları güzel oynuyorlar oğlumla ama tabi yaşları gereği oğluma göre daha hırçın ve hareketliler. Onlardan çekindiğini düşünüyorum. Oğlum oldum olası karşılıklı oyun sevmez oynamaz etkinlik yapmaz ne yaparsa tek başına yapmayı seçer. Son 2 haftadır ‘benim’ olayı da başladı normal karşılıyorum ama bunu nasıl yöneteceğimi bilmiyorum. Çocuklar oğlumla oynamak istiyor ama benimki sürekli oyun bozuyor her şeyi kendine istiyor asla onlarla oynamıyor ama onların oyununu da bozuyor. Dün üzüldüm biraz buna çocuklar da çok sorguladı. Konuşmasına gelince 50 civarı kelimesi var yeni yeni ikili cümleye geçti ama keyfi olursa konuşuyor doktor bunda bir sıkıntı görmedi. Çocuklar bunu da sorguladı neden konuşmuyor diye. Biliyorum bir problem yok ama canım sıkıldı oğluşumun tek başına takılmasına oyun bozmasına sosyalleşmemesine. Aslında asosyal bir çocuk da değil, dışarda olsun yeter asla mızmızlık yapmaz yabancılamaz tek kötü huyu çok karıştırır her şeye dokunur bakar, her şeyi önce uzun uzun inceler onunla devam eder. Sizce ne yapmalıyım oyun oynaması için bu aylarda bu durum normal mi zamanla açılır mı? İnşallah düzgün anlatabilmişimdir kafam çok karışık öneri verirseniz sevinirim 💖