Oğlum eylül ayında 3 yaşına girecek tuvalet eğitimine başladık bugün 5.günümüz ama ilk 3 gün kakasını hep altına yaptı tuvalete oturup yapacağını fark ettiği an ağlıyor kalkmak istiyor sadece 4.gün yani dün akşam farkında olmadan tuvalete çişini yapınca yaptı akşam bende heveslendim sevindim ama bugün az önce gene kaç defa çişim var dedi gittik yapmadan çıktı balkonda oynuyordu seslendi anne gel diye bi baktım gene altına yapmış yani ne yapmam lazım bilmiyorum sinirlerim bozuluyor artık hiç bu zamana kadar kızmadım ama artık sinirden sesim yükseliyor böyle olan var mı ne zaman düzelir bu sefer çocuk çişimi tuvalete kakamı altıma yapacam düşüncesine alışacak diye korkuyorum