Anneler merhaba.
Oğlum 14 aylık, 3 ayda 3. kez boğaz enfeksiyonu oluyoruz ve maalesef antibiyotik kullanmadan da geçirmiyor. Kronik alerjik bronşiti var alerjik bir yapıya da sahip maalesef. Ne kadar dikkat etsem de yine bir şekilde bu bela boğaz enfeksiyonu yakamızı bırakmıyor. Neler yapıyorsunuz bu süreçte? Bağışıklık için neler yapmam lazım. Yardımınızı bekliyorum 😔