Test yapılıp bittikten sonra yani değerleri yazdıktan sonra hemşireler hatırlatmasa bile test yapılan bölgeyi güzelce yıkayın arkadaşlar , vücuda pozitif kontrol olarak histamin veriyorlar o testin doğruluğunu ve geçerliliğini gösteriyor zaten direk ,kendi alerjenin kendisi olduğu için deydiği her yeri kabartır orda su ile helen yıkayıp eve gelince de duş aldırın