Bir hafta önce uçuk çıkardım şimdi de oğlumun dudağında çizgi şeklinde bir kızarıklık var uçuk mu ne yapmam lazım çok tedirginim 😞yaklaşık dört gün önce ateşlendi öksürük başladı antibiyotik başladık kulakları da kızarıklık şimdi de dudağını görünce panikledim tecrübeli olanlar yazabilir mi