Oglumu perişan etti. Ateşi düşmüyor diye acilde götürmüştüm pazar gününe denk geldiği için kendi doktorumuz yoktu. Crp 33 olmuş antibiyotik verdi klamoks lanet bir ilaçmış 12 saatte bir bir ölçek verdim ikisinide verdikten bir buçuk saat sonra şiddetli kusma oldu. Pazartesi günü doktorunu aradım ve antibiyotiği kes dedi hemen muayeneye götürdüm şuan antibiyotiğe gerek yok izleyelim dedi genel durunumu. Acile gittiğime bin pişman oldum, şimdi vücudunda döküntüde başladı kıpkırmızı oldu her yeri yavrumun. Yüksek alerjen bir ilaçmış nette dünya kadar şikayet var. Ben kullanmadan önce araştırmaya fırsatım olmadı çok kötüydü çünkü oğlum mecbur vermek zorunda kalmıştım. Aman dikkat edin bu antibiyotik grubunu kullanırken bin kere düşünün ben bir daha asla kendi doktorumuza danışmadan vermeyeceğim