dudu1 Bebeğime kaynamış ılıtılmış hazır sudan veriyorum 7 aylık kızım kaynatmadan vermemde bir sakınca olur mu
denizalismom dudu1 pet şişe deki sular ne kadar süre bekletildiğini bilmediğimiz için vermeyin diyorlar doktorlar. Ben çeşme suyunu kaynatıp soğutup veriyorum. Hazır su sadece cam şişeden veriyorum
cokbilmismom dudu1 hazır suyu neden kaynatıyorsunuz. Ben su vermeye başladığımdan beri normal hazır sudan direkt veriyorum
mhtpdrmz dudu1 direkt hazır sudan koyuyorum suluguna 6 aylık. Suyun vitamini ölmesin kaynatmayın bence. 6 ay öncesi için kaynatmayı öneriyolar
Karmom denizalismom çeşme suyunda kaynatsanız da geçmeyecek kireç, klor gibi maddeler var; cam şişe en sağlıklısı.
ecempeker Arıtma suyu veriyorum evde var ondan önce çaydanlıkta kaynamış ılımış veriyordum 6 ayı geçince normal arıtma vermeye başladım
birerkekbirkizannesii dudu1 5 ayda tadıma başladık çok su ıcmıyor ama kaynatmadan verıyorum doktorumuz kaynatma kaynatmak sanıldığı gıbı ıyı degıl dedı
acemiibirann Bence de kaynatılmamalı kaynayan metaryele temas ediyor belki geçiyor suya hiç gerek yok ki hazır su zaten steril bir şekilde şişelere dolduruluyor en sağlıklısı cam şişe su tarihine de bakın çok takıyorsanız eğer üretim tarihi yakın su alın
Themom_ dudu1 25 aya kadar hep bebek suyu aldım verdim 6. Aydan itibaren hayat ve ceysu e bebekteki. Artık bu ay itibariyle normal damacanadan veriyorum kaynatmadan direkt. 26 aylığız