Slmm2006 Arkadaşlar decathlondan çocuk mayosu alan var mı? Bazı yorumlarda kalıpları dar bir yaş büyük alın yazıyor da karar veremedim. Biri 4 biri 10 yaşında kızlarım. Bir yaş büyük mü alsam karar veremedim.