buaklinerdenaldinnerden
Aselduru88
Açıkladığımı düşünüyordum ama yeterli gelmemiş sanırım. Doktorunuz demek “kişisel doktorunuz” demek değil tabii ki. Azınlık harici kimsenin böyle bir imkanı olmadığını biliyoruz. Aile hekimi, hekimlikte bebeğinizden sorumlu (olması gereken) ebe, o anda “kime randevu bulursak gidiyoruz işte” dediğiniz doktor; yani bebeğiniz için yardım aldığınız sağlık çalışanları o anda doktorunuz oluyor ve danışabiliyorsunuz. Bu cümleyi, Şahsınıza özel doktor bulun olarak algılamak için özel çaba lazım. Doktora danış demek de suç olmuş arkadaş, yalan yanlış tavsiye verip bebeğinize zararımız dokunsa daha mutlu olacaksınız herhalde.