ecempeker Valla diş kaşıyıcı olarak beni kullanıyor 🤣 babasını felan cok ıssırıyor yani diş kaşıyıcıları kullanmıyor ama eczaneden normal almıştık bir tane onla oynamıştı baya
ozgecankosar ecempeker ay bizimkide bizi ısırıyo ahaha ama böyle jel dil kaşıyocıları var ya onlar nasıldır acaba
ecempeker ozgecankosar valla ördekli felan aldı babası da cok bakmıyorlar kumanda olur el kol bacak nereyi bulursa ıssırıyor benim omzumu felaket ıssırıyo niyeyse orayı pek sevdi 🤣🤣 yani büyüdü diye yüzlerine bakmıyor ama prasa felan da verebilrsiniz biz dişleri erken cıkarınxa malesef koparır diye cok veremedik
ecempeker ozgecankosar evet bizim 5.5 aylık dişler cıktı bir kez verdim de soğanı felan koparınca vermedim eline ne geçerse ıssırıyor anne sütü veren var sağıyorsanız eğer dondurup veriyorlar cok bilgim yok ben diş tozu verdim cok ağrı olursa calpol verdim
kendihalindeanne ozgecankosar merhaba bebeğiniz bir şeyleri tutup ağzına götürüyor mu? Benim oğlum da bugün tam 4 aylık oldu uzattığım şeyleri henüz tam kavramiyor birez dokunuyor ama tutmuyor daha diş kaşıyıcı da vermedim henüz o yüzden
ecempeker ozgecankosar başkaları da yardımcı olur umarım benden bu kadar valla cok cabuk çıkarınca hiç bişi anlamıyor insan
Karmom ecempeker mochinin emzik uçlu kaşıyıcıları var sevimli canavar şeklinde olan, biz ondan çok memnunduk.
ggrqnitt Tutobayby nin pipet şeklinde kaşıyıcıları güzel oluyor rahat ağızlarına sokuyorlar . Anne eli vs aldım sevmedi bebeğim tavsiye ederim.
kendihalindeanne ozgecankosar anladım ben de doktora söyledim ama normal dedi bizimki de başlar herhalde bir iki haftaya
ayisit ozgecankosar sulu diş kaşıyıcılarından almıştım buzdolabına koyup soğutup veriyordum. Bir de kaktüs şeklinde diş kaşıyıcı vardı markasını hatırlamıyorum e bebekte satılıyor onlardan 3 tane almıştım seviyordu. En güzeli ağız mendilini ıslatıp buzluğa atmak.