anneCANan sütü biraz ılık mayala sıcak 41 derece iyi. Bende parmağımı içine tutup bekletiyordum yanmayacak sıcaklıkta mayaliyordum eksi oldu sonra annem geldi sen sıcak mayaliyorsun öyle hem yoğurdun Pütürlü olur hemde eksi olur dedi kendi ılık mayaladi bide içine mayasını az kattı fıstık gibi yoğurt tuttu. Artık bende çok iyi tutturuyorum. Sen dediklerime dikkat et. Mayan eksiyse içine kesme şekeri atarak dene güzel olur