leylmom Mii acaba 🙄 21 aylık bebeğim var yaklaşık 7 aydır ikinciyi istiyoruz olmuyor. Doktora da gittim bir sıkıntı yok dedi. Bir de derler ki ikinciye daha kolay hamile kalınır😒
birerkekbirkizannesii leylmom vallahi ilk bebeğin birinci ayda olmuştu ikinci bebeğin bir sene sonra oldu ve düzenli ilişkiye rağmen
metomom leylmom istediğin için olmuyor bacım hahahah benim aklım çıkıyor valla kocama yanaşamıyorum o yüzden 😅😅
ahsenyy leylmom stresten kaynaklı zaten ha 6 yaş koymuşsunuz ha iki yaş hiç zorluğu farketmiyor büyük çocuk bile birden bebek oluyor 🤣 sizi en çok büyük çocuk yoruyor ben 6 yaş koydum çok pişmanım aynı yük aynı zahmet bebekten beter oldu
bakkalemzigi leylmom emziripte hamile olan çok burda post açılıyor emzirmeye devam edeyim mi diye korunma yöntemi değil . Hiç düşünmeyin kafaya takmayın zamanı var demek ki 🌸
ecempeker leylmom bende ilk bebeğimde cok stres yapmıştım takılma düşünme olacağı varsa olur tabi korunarak hamile kalan cok 😅
leylmom ahsenyy yaa yaş aralığı arttıkça daha zor oluyo diyo tecrübe edinenler. Sizin de Allah yardımcınız olsun
mutluaanne leylmom o çocuktan çocuğa değişir ya ☺️ benimkilerin arasında 7 yaş var desteği bile oldu yavrumun azıcık bunaldığımı görse hadi biz seninle benim odamda oynayalım deyip hoop götürüyo yanımdan 😂 ovülasyon testi denediniz mi ben onunla 2.ye ilk ayda hamile kaldım
leylmom mutluaanne yavruum maşallah sübhanallah çok güzel yetiştirmişsiniz🌸 nadıl bir test o yaa bende yapsam