mejsa Doktor kontrolüne gittik şikayetlerimi söyledim enfeksiyon testi yapıldı temiz çıktı süt alerjisi olduğunu düşünüyordum bir kaç gündür süt ürünü tüketmiyorum değişmedi yine yeşilin her tonunu gördüm resmen 3-4 günde dünden beri de koyu. Her emmede kaka yapıyordu zaten şu anda aynı şekilde devam ediyor bunu yaşayan oldu mu daha önce bebeğim 55 günlük
asyabebek44 mejsa benimde öyle oluyor sadece anne sütü alıyor bebeğim o yüzden normaldir diye düşünmüştüm, rotavirüs aşısından sonra görmeye başladım ama yeşil kakayı alakası var mıdır bilmiyorum, çok kafaya takmadım doktora gittiğimde bir sorarım olmadı
mejsa nuroner gıda intoleransı olabilir dedi doktor alerji değil de onu yazmayı unutmuşum kan olmadığı için alerji diyemeyiz direkt belki gıda intoleransı vardır dedi ama dediğim gibi o durumda da bir şey değişmedi
nuroner mejsa gaita tahlili ile çıkar intoelrans, gaita tahlili verin reduktan pozitif ise intoleransı vardır
nuroner mejsa gizli kana da baksınlar bakmışken , o pozitifsede alerjidir gene diyet gerektirmez aşırı hafif olan şekli
cansu0303 Yeşil kaka bebeklerde normal durumdur bazen bebeğiniz anne sütü alıyorsa ön sütü fazla aldığını işaret eder ama anormal bi durum yok
betulpoyrazz asyabebek44 biz de 3 aylık rota aşısı olduktan sonra oldu. 11 gün oldu aşı olalı bugün hala geçmedi. Kusması da arttı