Kızlar cuma günü bebisimin 4.ay aşısı var ve tam 4 aylık olmuş oluyor , birde rotavirus asimizin 2.dozu olacak 4.ayda Kaç asi oluyor Ve nasıl geçiyor ne yapmam lazım ateşi kaça çıkarsa tehlikeli oluyor kaç saatte bir calpol vermem lazım Şimdiden kendimi hazirlamak istiyorum çünkü 2.ay asimizda Bebeğim çok ağlamıştı 3 gunden fazla sürmüştü acı cekmesi 😔