Aesma Bebeğim 3 aylık ve 1 aydır kakasını 4-5 günde yapıyor oda zeytinyağı ile uyardığım zaman yada bacaklarını kaldırdığımda yapıyor, kendiliğinden yapamıyor. kakası çok koyu kıvamlı. Anne sütü ağırlıklı besleniyor günde 2-3 sefer mama veriyorum. Mama değiştirdim belki o yapıyordur diye ama yine aynı düzelmedi😓 ne önerirsiniz doktorumuz 5 güne kadar normal olduğunu söylüyor..
deletedmom1101 Aesma Esma hanım normal şartlarda 10 güne kadar normal sayılır bir de zeytinyağı ile uyarım yapmadan deneyin isterseniz 😊 izlemleyin kaç günde dışkılama gerçekleşecek ..
deletedmom1101 Aesma aaa şimdi aklıma geldi bende oğluma mama verince doğal zeytin yağı koyabilirsiniz 1 çay kaşığı çok iyi geliyor ben bebeğime 2 Aydan beri öyle yapıyorum 🙏🙏
deletedmom1101 Aesma her öğünde verdim ben hala devam ediyorum 5 buçuk aylık 15 güne ek gıdaya geçeceğiz herşeyin içine de katacağım 😌 oğlumun hiç saçı yoktu zeytinyağı kullanmaya başladıktan sonra saçı falan çıktı 🙈
Aesma deletedmom1101 bende öyle yapıyım oğlum saçlı doğmuştu ama döküldü hep belki yeniden çıkar🤣 teşekkür ederim 👍🏻