birannebirogull Kızlar merhaba ben 3 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım geçen ay bugün adet olmuştum bugün olmadım düzensiz olması normal mi sizde de oldu mu böyle
bendenbirtanedahayok birannebirogull ben 5.5 aylıkken regl oldum 45 gün gecikti sonraki ay bu ayda mesela 23 gün gecikti hamilelikten bile şüphelendim ama normalmiş düzensiz olması 2 yıla düzelir dedi dr
kitapkokusu_ birannebirogull aynısını yasadım bebeğim 3 bucuk aylıkken hamile olduğumu öğrendim bi test yapmanı tavsiye ederim
birannebirogull kitapkokusu_ ama korunuyoruz sadece bi kere korunmasız ilişki oldu oda adetimin bittiği günden ikin gğn sonraydı olmaz diye düşünüyorum ondanda