Kızım 8 aylık, doğduğundan beri beslenmesinde çok büyük sıkıntılar yaşıyorum zaten ayına göre de çok minik kaldı maalesef ,herhangi bir sağlık sorunu yok. Ek gıda sürecinde de zorlanıyorum ağzını kilitliyor açmıyor kaşığı zorla ittirerek günde bir iki kaşık bir şey yerse şükrederim. Ne yapmam lazım acaba her şeyi yapıyorum?