bizde 25 gunlukken yaptirdik.ewde yapildi bizimki.hic ilac kullanmadim.agladikca emzrdim.her cisinde bezni degstirdim.bide yara yerne gazli bez koydum onuda her bezde attim.ilk uyusuklugu acildiginda agladi.sonra bidaha aglamadi sukur.suan 29 gunluk😊