caglanne bence boşuna kendinizi suçlamayın her bebek aynı olmuyor. Ben kızımda her şeye çok dikkat etmeme rağmen aşırı seçici bir çocuk olmuştu. Kreşle bir tık düzeldi. Oğlumda çoğunlukla kaşıkla besledim çok daha çeşitli yiyor. Blw 8-9 aylıkken çok iyi gidiyor gibi gözüküyor. Fakat çocuk ayaklanmaya başladıktan sonra onu bir yerde oturtmak ve odaklamak çok zor. 4 yaş kızım makarnayı kendi yer. Ama iş bezelye yemeye gelince hala ben kaşıkla yediriyorum. Çok fazla Instagram izlemeyin derim. Gün içinde eline verdiğiniz bir tane kaşar peyniri kemirmesi bile yeter.