bdbhdkekne önce bi kontrol ediyorum düştüm, acmi, altı kirlimi,uykusuzmu, rahatsız eden herhangi bişi varmi diye yoksa bırakıyorum kendi . Şu an 2bucuk yaşında ama ben en baştan beridir bu şekilde yaklaşıyorum. Kendini ifade edebileceği tek yol ağlamak yani.