biroglanannesii1 savaşta cocuk dogurdular diye masum olmadıkları fikrine nasil ulaştınız. Iki senedir katlediliyorlar her gün hala onlarca yüzlerce insan öldürülüyor. Ne yapsınlar köklerinin kurumasını mi izlesinler. Üstelik gazzeliler çocuklarını savaşçı yetiştirmeyip ne yapacaklar sahilde içeceklerini yudumlayıp saz çalıp şarkı mi söyleyecekler o coğrafyada tabii ki savaşçı yetistirecekler onlar iki senedir çekmiyor bu zulmü. Ayrica gazzelilerin savaşçı yetiştirdiğiniz haberiniz var ama yahudilerin çocuklarını nasil eğittiginden haberiniz yok sanirim savaşçıliğın yanında korkunç kindar nesiller yetiştirdiklerini de görürsünüz umarım. Dünyanın en ırkçı en radikal toplumlarından biridir yahudiler. Siz ne anlatıyorsunuz neyi savunuyorsunuz Allah aşkına. Mesele çocukların ölmesiyse evet ben de karşıyım istemiyorum keşke savaşlar hic olmasa ama iki senedir yapılan zulmü haklı görüyorsanız size diyecek hiçbir şey yok.