gktugum Rabiiul Banada e bebekte bunu satan görevli öyle dedi önermedi ondan dolayı dedim ama gidiyorsa doğrudur 😍😍
Rabiiul gktugum yanlış bilgilendirme yapmış o aman 😊 bir de bu e bebekte yok sadece Trendyol satışı vardı
nursnmh minik136_ 5 aylikken aldık 3 ay rahat kullandi 8 ayında bacakları katlanıyordu rahat edemiyordu kaldırdık. Yakininizda satılan bir yer varsa eger 1 kere icine koyup deneyin boyuna koltuğuna bakın bence sonra alın
avkatanne nursnmh biz de şuan 5 aylığız ve sürekli kucağımda. tek başına oyun alanında da durmuyor. sizce kullanmalı mıyım yürüteç?
nursnmh gktugum 3 kademeli bizimki Ama olmadı koltugu çökme yapıyor koltuğunu kestirip tekrar diktirdim işe yaramadı
pinarx0786 avkatanne benim bebeğimde parmak ucu yürümeye sebep oldu keşke koymasaydım diyorum şimdi ama her bebek bir değil kızımda yapmamıştı mesela çok uzun kullanmayın bence
nursnmh avkatanne ben iyi ki kullandim diyorum. Bırakacak bakacak kimsem yoktu her ise yetisemiyordum. 3 ay çok rahat ettim seviyordu eğleniyordu.
a_ne00444 Yürüteç değil de ilk adım arabası alın ben 3 cocugumdada bunu kullandım yürüteç parmak ucu alistiriyr