SistemYavasAmaCalisiyor
Ben şuan diyet yapıyorum zaten ama tabak falan paylaşamam öyle bir tabak yok çünki🥹
Açım 24 saatte bir kez o akşam ne yemek yaptıysam onu yiyorum. 3 günde 2 kilo verdim. Sağlıklı değil. Ama organlara baya faydalı bence istirahatteler. V. S
Zaten canımda bişey istemiyo bu ara herşeyden soğudum. Psikolojik olarak v. S zaten tümden diyetteyim 😄😅