Arkadaşlar,merhaba 4ay 26 günlük oğlum var 35 haftalık doğdu 30 günlükken hiçbirşey yokken bir anda bir mukuslu kaka yaptı o günden beri mukuslu kakamız hiç geçmedi artı gaz sürekli ağlama ve uyuma isteği olmasına rağmen uyuyamama sadece emziriyordum calproctectin sonucu düşük defalarca gizli kan enfeksiyon bakıldı hepsi normaldi daha sonra 3aylıkken oğlum gaz sancısından memeyi bıraktı zaten erken doğup kuvözde kaldığı için çok zor emiyodu biz diyete rağmen sonuç alamamıştık o yüzden emmeyi bırakınca alerji maması aptamil pepti syneoya geçmiştik uykular hafif düzenli kaka normaldi fakat pepti syneoda stok sorunu yaşayıp bulamayınca pregomin syneyoya geçmek durumunda kaldık tam o arada 4. Ay aşısını oldu oğlum ve ara ara mukus geri döndü son 4 gündürde ishal ve mukusluydu ekstra huzursuzluk uykusuzluk yoktu ama sık az şekilde mukuslu ve ishaldi. Virüs bakteri kan bakıldı gaitada. Ama sadece kan pozitif. Artı olarak kandan alerji testi vermiştik IGE 44.7 deri testi tarih sorunu yüzünden hala veremedik. Bugüne kadar pozitif olmayan kan mamaya rağmen neden pozitif olur ki? Hele ki anne sütü alırken hiçbir doktor net alerji diyemedi bugüne kadar intolerans olabilir dendi. Gaz ve makat çatlağı dışında uykuya direnç. Dışında birşeyimiz yoktu. Döküntü geçmeyen konak pişik hiçbirini yaşamadık. Çok endişeliyim artık erken doğum kaynaklı zaten hep bir endişem vardı yaklaşık 5 aydır çok üzgünüm elimizde hiçbir net birşey yok. Sonuç olarak okadar çok daha fazla mukuslu huzursuzluğu daha fazla olduğu dönemde pozitf çıkmayan kan neden şimdi çıkmış olabilir? Alerjik miyiz anlayamadım kontrolümüz 1 ay sonraydı fakat gizli kan pozitif görünce sanırım yarın götüreceğim ?